четвъртък, 22 юни 2017 г.

ХРИСТОС ИЛИ ХОЛИВУД?

Не вярвам на измислени герои
и комикси суетни не чета.
Потоп набира сила от порои.
Измамата - от змийските уста.

Не ми е нужен супермен в ракета.
Христос ми стига - в Прицел и Завет.
Светът се възхищава от ментета,
а аз съм влюбен в моя Господ Свет.

И няма с Холивуд да Го разлюбя,
и идол в мен не ще Го принизи.
Живота си - за Него ще изгубя,
преглътнал скръб, горчилка и сълзи.

Грехът не би сменил си режисьора,
но иска го - нечист, лукав, рогат.
Харесват го измамените хора
с героите - в плакат подир плакат.

Спасители - по-евтини от плява.
Дори от долнопробен наркотик.
Пред свършека светът се забавлява
в поклони пред върховния циник.

Но тръгне ли към Вечния сърцето -
не ще намери много богове,
и дъх не ще усети под небцето,
та Бога Милостив да призове.

Молитва... Екшън... Час и половина!
С Христос или със Холивуд? Реши!
На Хълма Елеонски бдят малцина,
а в ада няма кой да утеши.

Ясен Ведрин
(Птицата в теб)

Няма коментари:

Публикуване на коментар